31 Μαρτίου 2009

Αυτααααα......


.....τι νεα???

Εγω με τα αθλητικα εχω ξενερωσει τις τελευταιες μερες! ΕΡΑ δεν ακουω... βαριεμαι αυτα που θα ακουσω... Ο Ολυμπιακος πηρε το πρωταθλημα, ο Παναθηναικος ειναι ενα χαλι που προσπαθει να βρει κινητρο... με το ποδοσφαιρο θα ασχοληθω στα PlayOffs.
Η αλλη μπαλα ομως, αυτη με τα σπιρακια ειναι που μονοπωλει το ενδιαφερον αυτες τις μερες!
Ο Ολυμπιακος παει στη Μαδριτη να παιξει με την Ρεαλ και να παρει το τριτο σε σειρα παιχνιδι ωστε να προκριθει στο final4. Θα εχει 3 ευκαιριες στην Ισπανια και αν τις χασει θα τα παιξει ολλα για ολλα στον Πειραια. Μεχρι στιγμης εχει το 2-0 και ειναι με το ενα ποδι στην τελικη φαση!
Μεγαλυτερο ενδιαφερον εχει η κοντρα του Παναθηναικου με την Σιενα! Το σκορ ειναι 1-1 με τον Παναθηναικο να πηγαινει στην Σιενα με σκοπο να παρει τουλαχιστον 1 απο τους 2 αγωνες που θα δωσει εκει! Αν χρειαστει 5ος αγωνας θα παιχτει στο κλειστο του ΟΑΚΑ. Εγω παντως ειμαι αισιοδοξος γιατι τετοιοι αγωνες κρινονται σε μεγαλο βαθμο και απο τους προπονητες και ο Ομπραντοβιτς ειναι κορυφη! Στα + του παναθηναικου η επιστροφη Διαμαντιδη μετα την μικρη του αποχη σε πολυ κρησιμο σημειο της χρονιας ομως...!
Α επισης να σας πω οτι αν οι αιωνιοι προκριθουν θα παιξουν μεταξυ τους για μια θεση στον τελικο! ΣΦΑΓΗ!!!

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗς F1!!!
Οι ανθρωποι προσπαθησαν να ανακατεψουν τους κανονες ωστε να δωσουν μεγαλυτερο ενδιαφερον και να βοηθηθουν οι μικροτερες ομαδες και οι "αργοτεροι" οδηγοι. Δεν εχω προλαβει να ασχοληθω καθολου αλλα οι αλλαγες στους κανονες ειναι ριζικοι και εχουν ερθει ολα τα πανω κατω!!! Μεγαλες αλλαγες στα μονοθεσια εξωτερικα, εσωτερικα, αλλα και στις στρατηγικες!!! Εχει γινει ηδη ο πρωτος αγωνας στην Αυστραλια οπου η καταταξη ειχε ως εξης!!

1.
Τζένσον Μπάτον 1:34:15.784
2.
Ρούμπενς Μπαρικέλο +0.807
3.
Γιάρνο Τρούλι +1.604
4.
Λιούις Χάμιλτον +2.914
5.
Τίμο Γκλοκ +4.435
6. Φερνάντο Αλόνσο +4.879
7.
Νίκο Ρόσμπεργκ +5.722
8.
Σεμπαστιάν Μπουέμι +6.004
9.
Σεμπαστιάν Μπουρντέ +6.298
10. Άντριαν Σούτιλ +6.335



αυτα για την ωρα... καλη επιτυχεια στις ομαδες μας στο μπασκετ!!!

2 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Ε μη μου πεις πως είσαι Ferrari! Ο ΟΣΦΠ της Formula 1...

Δύσκολα τα πράγματα για τη Πανάθα...

Εξύμνoς είπε...

Οχι κοιταξε, δεν θα την ελεγα Ολυμπιακο της F1 αλλα δεν ειμαι Ferrari... μου αρεσει να ειμαι με πιλοτους! Ο Μηχαλακης ηταν αναμφισβητητος! λλα τωρα μου αρεσουν πολλοι οπως και πο Button!