15 Απριλίου 2009

Οταν μιλαμε για ποδοσφαιρο



Εγω ειμαι υποστηρικτης του Αγγλικου ποδοσφαιρου και το εχω δηλωσει επανελειμενως! Χθες λοιπον παρακολουθησαμε (οσοι παρακολουθησαμε) εναν ανεπαναληπτο αγωνα αναμεσα σε δυο απο τις 4 μεγαλυτερες ομαδες της Αγγλιας, την Τσελσι και την Λιβερπουλ. Κι ενω ο πρωτος αγωνας ειχε ερθει 1-3 υπερ της Τσελσι και πολλοι λεγαμε οτι με αυτο το σκορ η Τσελσι θα περασει ενα ηερμο βραδυ και θα προκριθει, χθες το Σταμφορτ Μπριτζ μετατραπηκε σε ποδοσφαιρικη αρενα! Μετα τη ληξη του πρωτου ημιχρονου το σκορ ηταν 0-2 με την Λιβερπουλ να δειχνει για αλλη μια φορα οτι ειναι ομαδα σκλυροτραχυλη και γεματη πισμα! Στη συνεχεια οι αμυνες ανοιξαν και το παιχνιδι πηρε πολυ θεαματικη τροπη! 1-2, 2-2, 3-2 υπερ της Τσελσι οποτε και πιστεψαμε οτι εξασφαλισε την προκριση! Η λιβερπουλ ομως δεν ειχε πει την τελευταια της λεξη!!! 3-3 και 3-4!!! Η λιβερπουλ απειχε παλι ενα γκολ απο την προκριση! Την οποια ομως ο Αρχηγος της τσελσι Λαμπαρντ της στερησε με ενα δυνατο σουτ εξω απο την περιοχη με την μπαλα μετα απο δυο σποντες στα δοκαρια να καταληγει στα δυχτια. 4-4 και ολα τελειωσαν.

Εχω να παρατηρησω για αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται η αποψη μου οτι ο Γκους Χιντινκ ειναι στην τριαδα των 3 καλυτερων προπονητων παγκοσμιως μαζι με τον Φεργκιουσον και τον Βενγκερ. Παρατηρηστε οτι δεν ειναι τυχαιο που και οι τρεις βρισκονται στους παγκους αγγλικων ομαδων!

Σημερα αγωνιζονται η Γιουναιτεντ με την Πορτο και η Αρσεναλ με την Βιγιαρεαλ. Εγω ελπιζω να περασουν και οι δυο Αγγλικες κατι που ειναι αλλωστε και το πιο πιθανο.

μεχρι την επομενη φορα καλα να περνατε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: