23 Ιουλίου 2007

Καλο καλοκαιρι!

οσοι χαζευετε αυτη τη στιγμη αυτες τις εικονες...

σιγουρα δεν βρισκεστε σε μια τετοια παραλια...

ουτε θα βρισκεστε σε ενα αγαπημενο μερος...

γιατι πολυ απλα δεν θα βρισκοσασταν μπροστα στην οθονη για να χαζευετε το δικο μου blog.
Εχω την τυχη να καταγομαι απο ενα χωριο που ειναι ζωντανο το καλοκαιρι και μπορεις να ασχοληθεις με πολλες δραστηριοτητες.Ετσι αν και αγαπω το internet και οσο βρισκομαι στην Αθηνα "σερφαρω" αρκετα, για εναν μηνα οσο βρισκομαι στο Μεσοτοπο δεν εχω ουτε καν υπολογιστη.Ετσι αυτο ειναι το αποχαιρετηστηριο ποστ μου λιγες ωρες πριν φυγω με τα στοιβαγμενα πραγματα μου για το λημανι του Πειραια και τις τριανταημερες διακοπες μου.

Μεχρι να επιστρεψω... καλο καλοκαιρι και να περνατε καλα..!

φωτογραφειες: Χανια, Φλοισβος, ψαραδες σε αγνωστη παραλια στη Λεσβο

Δεν υπάρχουν σχόλια: